Vektörler (Geometri) | Lise Notları

Vektörler (Geometri)

21 Ocak 2011 Cuma yazildi.
Vektör : Kordinat doğrusu üzerinde eş yönlü doğru parçalarının kümesine Vektör denir.

Örnek ;



vektörünün uzunluğu şeklinde ifade edilir.

 Uzunluğu 1 birim olan vektöre birim vektör denir.

Örnek ;




= 1
= 1

Yer Vektörü : Başlangıcı orjinde olan yani 0 dan başlayan vektöre yer vektörü denir.


Videolu Anlatım
Ekol Hocanın Anlatımı ile ;

Tevfik Demir'in Anlatımı ile ;




35 yorum :

  1. bize hocamız farklı anlatmıştı kafam karıştı :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman hepsi garip zaten ya geometricimiz anlatamıyor bile dersi....

      Sil
    2. kardeş bizde bir matematikçi var polinomların bırak p(x) ni toplama çıkarmayı anlatamaz ilkokul çocuğuna

      Sil
  2. bizim hoca birim vektöre kadar anlattı diğer konuları bilmiyorum emeğinize saşlık çok güzel olmuş arkadaşlarıma tavsiye edicem tekrar teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. bnce az olmus daha kapsamlı anlatırsanız sevinirim...ama yinede tesekkurler.

    YanıtlaSil
  4. proje ödevim için çok az biraz daha bilgi olabilirdi .

    YanıtlaSil
  5. Sizler için daha iyi konu anlatımları ekliycem..

    YanıtlaSil
  6. iiğrenc hc begenmedım. ayrrıca hep de ıyı yorumları yazıyosunuz yorumculaar

    YanıtlaSil
  7. Anlatım kısa olmuş. Emeğe saygı .

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar ben liseyi geçen yıl bitirdim şimdi bilkent hukuktayım gerçekten de zor geçti 4 sene ne diyeyim Allah yardımcınız olsun ygsde hepinize başarılar diliyorum (tecrübe konuşuyor ha!):))..

    YanıtlaSil
  9. ben birikim fen lisesinde okuyorum hocamızın anlatışından çok memnunum okulda kaçırdığım konuları burada tekrar ediyorum ve soruları çözerken hiç zorlanmıyorum herkese videoları tavsiye ediyorum başarılarımın artışında bana yardımcı olan hocalara teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ordayım adın ne

      Sil
  10. cok kapsamlı teşkkürler

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten çok faydalı oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. berbat bu ne ya bi güncelleme yapın kardeşim..

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. birinci video 04.00 da kesiliyo video 14.00dk olmasına ragmen ne biçim iş bişey yapıyosunuz bari düzgün yapında bi yararı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekol Hocanın Videosu Görüntülenmiyormuş, Öneriniz üzerine güncellemiş bulunmaktayım :)

      Sil
  16. Geometri hocamız 5 tane soru çözüyor 4 tanesi yanlış çözemeyince soru yanlış diyor :))

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel anlatmışsınız teşekürler biz daha başındayız :) Bizim hocada sizin gibi anlatsa eminim 85in altında not olmazz :))
    Özge :)

    YanıtlaSil
  18. la bu adam başka bir biçimde anlatmış şenol hoca kadar olmasada kurtarır.

    YanıtlaSil
  19. adamsın moruk (bişey anlamadım lan)

    YanıtlaSil
  20. kafam karıştı

    YanıtlaSil
  21. bu nasıl ya.....biz böyle görmedik ki !!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  22. COK İYİ DEIL VE ESKI YENILEYIN....

    YanıtlaSil
  23. tevfik demirin anlatımı çok güzel :)

    YanıtlaSil
  24. neden ekol hoca da şenol hoca değil nedeeeeeeeeeennnn

    YanıtlaSil
  25. çok qüzel anlatım amma ve lakin çok kısa :(

    YanıtlaSil